Working on...

2 comments

Slowly working through my to-do-list. Today gift wrapped orders (baby onesies with fish print) and a sketch for the baby-announcement window display. I'll be a big papercut display with the baby's name above it (which I can't tell you just yet ;-) ).

-----------

Langzaamaan werk ik mijn to-do-list af. Vandaag orders in kado verpakking (rompertjes met visjes print) en een schets voor onze baby-aankondiging-raamversiering.  Het word een groot papierknip-werk met de baby naam erboven (die ik nu natuurlijk nog niet kan onthullen ;-) )


2 comments:

  1. Oh gaaf idee, ben benieuwd naar het resultaat! Ik vrees dat ik voor zoiets leuks (en ook nog een te lang to-do lijstje) geen energie meer heb en dat het bij ons een simpele sticker met naam voor op het raam wordt :-)

    ReplyDelete
  2. Whoeeeeeei! De schets ziet er al fantastisch uit:-)

    ReplyDelete

all content on this blog © Kim Welling unless stated otherwise. Powered by Blogger.