Clay Opera

5 comments


Are you an impulsive shopper? If you like, do you buy immediately?
I'm one of those people who thinks and thinks and thinks again about a purchase, explores other options, untill I'm absolutely sure. A bit exhausting sometimes... But, this morning an Etsy shop called Clay Opera  caught my Eye and before I knew it I bought the absolutely most beautiful cereamic spoonrest (I do not plan on using it, I will put it up my kitchen wall) I've ever seen.
Marta, the owner of the shop makes more amazing ceramic peices, even birdcases! I think I'm in love...

----------

Ben jij een impulsief shopper? Als je iets mooi vindt, koop je het meteen?
Ik ben zo iemand die eerst over een koop nadenkt, en nadenkt, en nadenkt en dan nog even naar andere opties gaat zoeken, totdat ik het echt zeker weet. Beetje vermoeiend soms... Maar vanochtend kreeg ik Etsy shop Clay Opera in het vizier en voor ik het wist had ik de meest mooie fantastische spoonrest (wat is het Nederlandse woord hiervoor?) die ik ooit heb gezien gekocht (ik ga 'm natuurlijk niet gebruiken maar als decoratie in de keuken ophangen).
Marta, de eigenaresse van de winkel maakt meer fantastische keramisch werk, zelfs vogelhuisjes! Ik ben verliefd...


5 comments:

  1. Ik ben ook verliefd! Ik word er helemaal dromerig en warm fuzzy van haar werk:-). Het liefst wil ik mijn winkelmandje volgooien maar geen centjes, boehoe:-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misschien de Sint of Kerstman lief aankijken? ;-)

      Delete
  2. Prachtig, vooral de vogel!

    ReplyDelete

all content on this blog © Kim Welling unless stated otherwise. Powered by Blogger.