New stock of printed china!

2 comments

I added a whole bunch of my printed china to my shop again (you might not think about it yet but the holidays are already on my mind). You can find it all at Kim's Little Monsters!

----------

Ik heb weer een hele voorraad beprint porselein aan mijn shop toegevoegd (misschien ben je er nog niet mee bezig maar ik zit al met mijn hoofd bij de feestdagen). Je kan het allemaal vinden bij Kim's Little Monsters!

> > > En dan nog een berichtje m.b.t. de vacature illustratie docent < < <
Ik heb iets onhandigs gedaan... per ongeluk de hele inbox van mijn mail gewist (overal en mijn backup-disk was ik vergeten aan te sluiten sinds ik terug ben van vakantie)! Dus, als je mij gemaild heb n.a.v. de vacature voor inval-illustratie-juf dan kan ik je helaas geen persoonlijk mailtje sturen maar moet het even op deze manier:

Inmiddels is de vacature vervuld (en is er contact opgenomen met degene die mij gaat vervangen). De uiteindelijke beslissing is gemaakt door mijn baas bij het UCK en is voornamelijk besloten op basis van reis-afstand en werkervaring. Ik wil iedereen die gereageerd heeft heel erg bedanken voor jullie interesse, leuke mails en enthousiasme. Ik had jullie allemaal wel als vervanging gewild! :-)


2 comments:

  1. Dank! Wat een leuk blog heb je trouwens, ik heb je meteen even in mijn link-list gezet!

    ReplyDelete

all content on this blog © Kim Welling unless stated otherwise. Powered by Blogger.